Cookies

Ta witryna korzysta z plików cookie. Używamy ich, aby zapewnić najlepszą obsługę użytkownika. Jeśli będziesz nadal korzystać z naszej witryny, założymy, że akceptujesz wszystkie pliki cookie na tej stronie.

chevron-down
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających strony internetowe. Celem jest wyświetlanie reklam, które są odpowiednie i angażujące dla poszczególnych użytkowników, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i zewnętrznych reklamodawców.
chevron-down
Zgoda na przesyłanie danych użytkownika związanych z reklamami do Google.
chevron-down
Zezwala na wyświetlanie spersonalizowanych reklam.
chevron-down
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie zapamiętanie informacji, które zmieniają sposób zachowania lub wygląd witryny, takich jak preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.

Wymiana i zwrot

W sklepie The Beautiful Bride Shop możesz wymienić lub zwrócić swoje zamówienie w ciągu 60 dni od jego otrzymania. Na tej stronie możesz samodzielnie zarejestrować swój zwrot i poprosić o wymianę za pośrednictwem naszego portalu lub zapoznać się z naszą polityką zwrotów.

Jak uzyskać nową etykietę zwrotną?

Rozpocznij proces wymiany lub zwrotu, klikając poniższy przycisk:

 

Registrierung einer Rückgabe im The Beautiful Bride Shop

1. APLIKUJ

W ciągu 60 dni od otrzymania zamówienia wybierz produkty, które chcesz zwrócić i wybierz preferowaną metodę zwrotu. Proces zwrotu można rozpocząć dopiero po wysłaniu wszystkich produktów.

Verpacken Sie Ihre Artikel und bringen Sie das Rücksendeetikett am Paket an.

2. PAKOWANIE

Zapakuj przedmioty i naklej etykietę zwrotną na paczkę. Nie zapomnij usunąć starej etykiety wysyłkowej.

Bringen Sie Ihr Paket innerhalb von 5 Werktagen nach der Registrierung zur Versandstelle

3. WYŚLIJ

Przynieś paczkę do punktu odbioru w ciągu tygodnia od powiadomienia lub zleć jej odbiór, korzystając z usługi odbioru (w zależności od wybranej metody zwrotu).

Sobald unser Distributionszentrum Ihre Rücksendung erhalten hat, erhalten Sie innerhalb von 10 Arbeitstagen eine Rückerstattung oder eine korrigierte Klarna Rechnung.

4. ZWROT

Po otrzymaniu zwrotu przez nasze centrum dystrybucyjne otrzymasz zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni. 

 

Często zadawane pytania dotyczące zwrotów

Jak mogę wrócić? chevron-down

Zwrot można zarejestrować za pośrednictwem naszego portalu zwrotów. W górnej części strony możesz kliknąć duży czarny przycisk, aby zarejestrować swój zwrot. Nie jest do tego potrzebne konto. Wprowadź numer zamówienia i adres e-mail. Upewnij się, że podałeś adres e-mail użyty podczas składania zamówienia. Następnie określ, które produkty mają zostać zwrócone i dlaczego. Na koniec możesz wybrać, czy chcesz dokonać wymiany, czy zwrotu pieniędzy.

Koszty wysyłki (bezpłatne dla zamówień powyżej 50 €) nie są zwracane w przypadku częściowych zwrotów. Jeśli wartość zamówienia zostanie zmniejszona do mniej niż 50 euro poprzez zwrot pojedynczych produktów, zostaną naliczone koszty wysyłki w wysokości 4,95 euro. W przypadku zwrotu wszystkich elementów zamówienia koszty wysyłki zostaną zwrócone.

Czy zwroty są bezpłatne? chevron-down

Zwroty nie są bezpłatne, opłata za zwrot wynosi od 4,95 €.

Zwroty są bezpłatne tylko dla klientów, którzy chcą wymienić produkt na inny rozmiar lub kolor. 

Jak dokonać wymiany? chevron-down

O wymianę można poprosić za pośrednictwem naszego portalu zwrotów. W górnej części strony można kliknąć duży czarny przycisk, aby zarejestrować wymianę. Nie jest do tego potrzebne konto. Wprowadź numer zamówienia i adres e-mail. Upewnij się, że podałeś adres e-mail użyty podczas składania zamówienia. Następnie wskaż, które produkty mają zostać zwrócone i z jakiego powodu. Na koniec możesz wybrać, czy chcesz dokonać wymiany, czy zwrotu pieniędzy. Chcesz wymienić produkt na inny rozmiar? Wybierz opcję wymiany. Jeśli chcesz wymienić produkt na inny, wybierz zwrot. Nie zapomnij podać rozmiaru, który chcesz otrzymać.

Zasadniczo nie ma możliwości wymiany na inne welony, biżuterię, ozdoby, szale lub etole. W niektórych przypadkach możliwa jest wymiana na inny kolor. Poproś o wymianę za pośrednictwem portalu i określ, który kolor chcesz otrzymać. 

Jak długo trwa przetwarzanie mojego zwrotu? chevron-down

Po otrzymaniu zwrotu przez nasze centrum dystrybucyjne otrzymasz zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni. 

Nie mogę zarejestrować zwrotu. chevron-down

Upewnij się, że podałeś prawidłowy adres e-mail, musi on być taki sam, jak ten użyty podczas składania zamówienia. Jeśli popełniłeś błąd w adresie e-mail podczas składania zamówienia, skontaktuj się z nami za pośrednictwem naszego formularza kontaktowego lub napisz do nas na adres [email protected] 

Jak kupić etykietę? chevron-down

Po zarejestrowaniu zwrotu w portalu zwrotów i wybraniu produktów, które chcesz zwrócić, możesz wybrać preferowaną usługę dostawy. W następnym kroku możesz zapłacić za etykietę, korzystając z preferowanej opcji płatności. Po dokonaniu płatności etykieta zostanie wysłana pocztą elektroniczną.

Ile czasu mam na zwrot zamówienia? chevron-down

W sklepie The Beautiful Bride Shop możesz wymienić lub zwrócić swoje zamówienie w ciągu 60 dni od jego otrzymania.

Jak mogę zwrócić dwa zamówienia w jednej paczce? chevron-down

Jeśli chcesz zwrócić wiele zamówień w jednym pudełku, nie ma problemu. Zarejestruj swoje zwroty w naszym portalu zwrotów i zakup jedną etykietę zwrotną. Pozostałe przesyłki można zarejestrować bez zakupu etykiety, wybierając opcję „bez etykiety”. Spowoduje to zarejestrowanie wszystkich zamówień jako zwrotów, ale koszty zwrotu poniesiesz tylko raz. Dołącz numer(y) pozostałych zamówień jako komentarz. Na formularzu zwrotu należy wyraźnie wpisać wszystkie numery zamówień znajdujących się w pudełku i dołączyć te formularze do pudełka.

Otrzymałem nieprawidłowy lub uszkodzony przedmiot. chevron-down

Jeśli otrzymałeś nieprawidłowy lub uszkodzony przedmiot, skontaktuj się z naszym portalem zwrotów w ciągu 24 godzin i wskaż, że otrzymałeś uszkodzony lub nieprawidłowy przedmiot. Prosimy o dołączenie zdjęć uszkodzonego przedmiotu (i ewentualnie zdjęć pudełka wysyłkowego), abyśmy mogli jak najszybciej pomóc. W przypadku nieprawidłowo dostarczonego produktu prosimy o podanie, który produkt został dostarczony.

Których produktów nie można zwrócić? chevron-down

Możesz zwrócić wszystko, co nie jest noszone.

UWAGA! 

  • W przypadku usunięcia oryginalnej karty produkt nie może zostać zwrócony.
  • Produkty kosmetyczne mogą być zwracane wyłącznie w oryginalnym opakowaniu i nieotwarte.
  • Biustonosze samoprzylepne można zwracać wyłącznie w oryginalnym opakowaniu i z nienaruszoną folią. Po usunięciu folii biustonosz nie może zostać zwrócony.
Którego przewoźnika mogę wybrać? chevron-down

W Polsce istnieje możliwość wysłania przesyłki zwrotnej za pośrednictwem DPD.

  DPD   
Cena:  4,95 €
Bez drukark:
Ubezpieczenie:  ✓ do €500
Track & Trace: 

 

Czy mój zwrot jest ubezpieczony? chevron-down

Jeśli kupisz etykietę zwrotną dla DPD za naszym pośrednictwem, Twój zwrot jest ubezpieczony do kwoty 500 €.

Czy mogę wrócić na własną rękę? chevron-down

Zwrot na własną rękę jest oczywiście możliwy, ale nie zalecamy tej opcji. Jeśli zwracasz paczkę samodzielnie, nie możemy jej śledzić. Jest to ważne w przypadku zagubienia paczki i sprawdzenia, czy już do nas dotarła. Ponadto nie jesteś ubezpieczony w przypadku zagubienia paczki; jesteś wtedy odpowiedzialny za siebie.

Jeśli zdecydujesz się zwrócić paczkę samodzielnie, zarejestruj zwrot w naszym portalu zwrotów. Jeśli nadal chcesz zwrócić paczkę samodzielnie, możesz to zrobić na następujący adres:

The Beautiful Bride Shop
Fokkerstraat 547
3125 BD Schiedam
Holandia

Czy istnieje gwarancja na produkty? chevron-down

Niektóre z naszych marek członkowskich oferują dodatkową gwarancję na swoje produkty. Poniższa tabela zawiera listę tych marek. Oczywiście, jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, zawsze możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta [email protected], przesłać zdjęcia, jasny opis problemu i numer zamówienia. 

G. Westerleigh - 1 rok gwarancji
Abrazi -  6 miesięcy gwarancji na okucia jubilerskie.
PartyDeco - 6 miesięcy gwarancji
Rainbow Club, Fiarucci Bridal & Mr. Fiarucci - 1 miesiąc gwarancji



Z którego kraju mogę wrócić? chevron-down

Kraje UE

Koszty zwrotu zawsze ponosi klient. Koszty zwrotu etykiety zaczynają się od 4,95 €. Ceny etykiet różnią się w zależności od kraju. Ceny obowiązują tylko w przypadku korzystania z etykiet oferowanych przez nas za pośrednictwem naszego portalu zwrotów. Jeśli chcesz dokonać zwrotu w inny sposób, na przykład korzystając z innej usługi wysyłkowej, koszty mogą się różnić.

Kraje spoza UE

Użytkownik ma prawo do zwrotu zamówienia w ciągu 60 dni od otrzymania produktów. Nie możemy dostarczyć etykiet zwrotnych dla krajów spoza UE, takich jak Wielka Brytania i Szwajcaria. Klient jest odpowiedzialny za wysyłkę zwrotną, dokumenty celne i inne powiązane koszty. Prosimy o wprowadzenie tylko jednego zamówienia jako zwrotu w portalu zwrotów i dołączenie wypełnionego formularza zwrotu do paczki. Należy zachować potwierdzenie wysyłki do czasu przetworzenia przez nas zwrotu. Paczkę można wysłać na następujący adres:

The Beautiful Bride Shop
Fokkerstraat 547
3125 BD Schiedam
Holandia

Przepisy dotyczące higieny chevron-down

Oczywiście możesz przymierzyć przedmioty. W końcu musisz wiedzieć, jak wygląda i czy pasuje.

  • Obchodź się z przedmiotami ostrożnie. Większość przedmiotów jest wykonana z delikatnych materiałów i może zostać łatwo uszkodzona.
  • Przymierzaj produkty w miejscach wolnych od dymu tytoniowego i zwierząt. Niestety, sierść zwierząt lub zapachy łatwo się przenoszą.
  • Przymierzaj buty na miękkich powierzchniach. Zarówno buty ślubne, jak i buty dla pana młodego mają wrażliwe podeszwy i łatwo się plamią. Uważaj na płyny na satynowych butach, nie są one dla siebie najlepszymi przyjaciółmi.
  • Podczas przymierzania butów zawsze przestrzegaj „podstawowych zasad higieny”. Innymi słowy, zawsze przymierzaj buty z pończochami i bielizną na własnej bieliźnie.
  • Podczas przymierzania biustonosza samoprzylepnego nie należy usuwać folii z paska samoprzylepnego. Najlepiej jest trzymać biustonosz samoprzylepny z przodu, aby sprawdzić, czy rozmiar jest odpowiedni.
Artykuły drugiej szansy chevron-down

Nasze produkty drugiej szansy podlegają wyłącznie warunkom i polityce zwrotów. Oznacza to, że możesz zwrócić produkty w ciągu 60 dni, ale prosimy również o ostrożne obchodzenie się z produktami podczas ich przymierzania.

Adres zwrotny chevron-down

Jeśli nie chcesz korzystać z naszych opcji zwrotu, możesz również zwrócić nam swój zwrot w dogodnym dla siebie terminie. Można to zrobić na następujący adres:

The Beautiful Bride Shop
Fokkerstraat 547
3125 BD Schiedam
Holandia

Zwrotne potwierdzenie odbioru chevron-down

Zachowaj dowód dostawy otrzymany od przewoźnika do czasu prawidłowego przetworzenia zwrotu. 

Co powinienem zrobić, jeśli nie mam już oryginalnego opakowania? chevron-down

Nie ma problemu, jeśli nie posiadasz już oryginalnego opakowania. Szczególnie ważne jest, aby dobrze zapakować zamówiony produkt, aby nie uległ uszkodzeniu w drodze powrotnej do The Beautiful Bride Shop. Możesz również użyć innego solidnego pudełka lub opakowania. Należy uważać, aby nie używać pudełka po butach lub opakowania jako pudełka wysyłkowego. Jeśli użyjesz pudełka po butach lub opakowania przedmiotu jako pudełka wysyłkowego, naliczymy amortyzację w wysokości co najmniej 15,00 €.

Czy będą pobierane opłaty za odmowę przy wejściu? chevron-down

Jeśli dostawca paczki przyjdzie do Twoich drzwi, a Ty odmówisz przyjęcia paczki, zostaniesz obciążony kosztami przesyłki zwrotnej. Przewoźnicy naliczają nam dodatkowe opłaty, które również są przekazywane. Koszty przesyłki zwrotnej w przypadku odmowy przyjęcia paczki przy drzwiach wynoszą 7,95 €.

Czy zostanie naliczona opłata, jeśli nie odbiorę paczki z paczkomatu? chevron-down

Jeśli paczka nie zostanie odebrana z paczkomatu, zostanie automatycznie zwrócona do nas po 7 dniach. Oczywiście zawsze jesteśmy gotowi do ponownego wysłania paczki bez dodatkowych kosztów. Jeśli nie chcesz już otrzymywać paczki, zostaniesz obciążony kosztami przesyłki zwrotnej. Przewoźnicy naliczają nam dodatkowe opłaty, które również zostaną przekazane. Koszty przesyłki zwrotnej w przypadku nieodebrania paczki wynoszą 7,95 €.