Cookies

Ta witryna korzysta z plików cookie. Używamy ich, aby zapewnić najlepszą obsługę użytkownika. Jeśli będziesz nadal korzystać z naszej witryny, założymy, że akceptujesz wszystkie pliki cookie na tej stronie.

chevron-down
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających strony internetowe. Celem jest wyświetlanie reklam, które są odpowiednie i angażujące dla poszczególnych użytkowników, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i zewnętrznych reklamodawców.
chevron-down
Zgoda na przesyłanie danych użytkownika związanych z reklamami do Google.
chevron-down
Zezwala na wyświetlanie spersonalizowanych reklam.
chevron-down
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie zapamiętanie informacji, które zmieniają sposób zachowania lub wygląd witryny, takich jak preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.

Wysyłka i dostawa | Szybka wysyłka | Zamówione przed 17:30, wysłane dzisiaj

Akcesoria ślubne dostępne z magazynu

The Beautiful Bride Shop dostarcza 90% wszystkich akcesoriów ślubnych i sukien ślubnych z magazynu. To czyni nas wyjątkowymi w Holandii i Belgii. Przy wszystkich artykułach można sprawdzić, czy mamy dany artykuł w magazynie, czy też trzeba go zamówić. Dzięki temu możemy (prawie) zawsze wysłać zamówienie jeszcze dziś.

Dostarczamy do krajów Beneluksu, Niemiec, Francji, Austrii, Szwajcarii, Irlandii, Anglii, krajów bałtyckich, Skandynawii, Polski, Rumunii, Słowenii, Słowacji, Czech, Węgier, Bułgarii, Hiszpanii, Włoch, Cypru, Grecji, RPA, Kanady, Australii i USA.

Wysyłamy za pośrednictwem PostNL

Nasze akcesoria ślubne i suknie ślubne są dostarczane w Polsce z dpd.

Śledzenie przesyłki

Możesz śledzić swoje zamówienie za pomocą usługi Track and Trace firmy dpd. Numer przesyłki znajduje się w wiadomości e-mail wysłanej po przekazaniu zamówienia do DPD.

Koszty dostawy


W przypadku zamówień o wartości powyżej 99,00 € pobieramy tylko 5,95 € za dostawę do Polski (10,95 € poniżej wartości zamówienia 99,00 €).

Upoważnienie do wpłaty

Zezwolenie na pozostawienie przesyłki w dpd lub u innego przewoźnika zwalnia przewoźnika z wszelkiej odpowiedzialności za uszkodzenie lub kradzież. Pozostawiając paczkę w wyznaczonym miejscu, ryzyko utraty lub uszkodzenia przechodzi na odbiorcę.

Niestety, nie jesteśmy w to zaangażowani i dlatego nie ponosimy odpowiedzialności za wynikające z tego szkody.

Kontrola przy odbiorze



- Zawsze wysyłamy nasze paczki ubezpieczone i zarejestrowane. - Prosimy o sprawdzenie towaru przy odbiorze pod kątem ewentualnych uszkodzeń transportowych. - Prosimy o zgłoszenie wszelkich uszkodzeń w ciągu 24 - 48 godzin od otrzymania paczki. Wynika to z naszego prawa do reklamacji uszkodzeń transportowych u naszego przewoźnika.

Czas dostawy

- Większość produktów jest dostępna z magazynu.
Po zamówieniu są one wysyłane tego samego dnia i dostarczane następnego dnia roboczego. - W przypadku produktów, których nie mamy w magazynie (ale są dostępne u naszego dostawcy), czas dostawy wynosi ± 7-10 dni.
Jeśli produktu nie ma w magazynie, zostanie to pokazane w sklepie internetowym. - W przypadku płatności z góry otrzymanie płatności może zająć od 1 do 3 dni roboczych. Po jej otrzymaniu zostaniesz powiadomiony e-mailem, a zamówienie zostanie wysłane tego samego dnia.